29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
10-19-2006, 12:07 AM
Post: #51
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
NoHachi,

Geen idee hoeveel sneller ik ga zijn dan vorige keer. Betere banden, beter onderstel, persoonlijk 1/3de lichter, moet toch 1 seconden gaan schelen hoop ik Big Grin

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-21-2006, 03:20 PM
Post: #52
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Michel H Wrote:
Mux213 Wrote:Jasper, mag jij nog wel dan Tongue

Wordt weer 90% hachis op de baan geloof ikBig Grin

Idd zover ik weet is Japser niet meer welkom Big Grin

Hallo, volgend jaar regel ik samen met Katja weer C'day net zoals in 2005.
We willen het in 2007 nog grootser aan pakken en het zal een geweldige dag worden.
Alle Toyota rijders zijn op deze dag van harte welkom.
We zijn erg vroeg met het vermelden maar dat moesten we wel gezien het circuit volgend jaar al helemaal vol geboekt is.
Wat er allemaal gaat komen, zullen we steeds hier vermelden.

Het bericht van Michel H heb ik even aangehaald en het is idd zo dat Jasper niet op het circuit meer toegelaten wordt.
Dit is tevens een waarschuwing voor alle deelnemers aan/op het circuit, degene die zich niet aan de voorschriften houdt, zal door het C'day team onmiddelijk verwijderd worden.
We willen de dag gewoon gezellig en vooral veilig houden.
Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan kan je mij altijd mailen op; [email protected]

Gr.Don.
Find all posts by this user
10-21-2006, 03:39 PM
Post: #53
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
ow jasper, geeft niets.. dan rij ik jou ae86 wel over het circuit.... Cool

I reject your reality and substitute my own!

No more Panda..
Tricolor bastard!

If it 'aint broke, fix it 'til it is
Visit this user's website Find all posts by this user
10-21-2006, 04:31 PM
Post: #54
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
C'Don Wrote:Het bericht van Michel H heb ik even aangehaald en het is idd zo dat Jasper niet op het circuit meer toegelaten wordt.
Dit is tevens een waarschuwing voor alle deelnemers aan/op het circuit, degene die zich niet aan de voorschriften houdt, zal door het C'day team onmiddelijk verwijderd worden.
Het is jammer dat het zo moet, maar laten we maar een positieve draai aan het verhaal geven, zat mensen op de baan die een prima staaltje rijkunsten lieten zien afgelopen jaar en iig vanaf dit forum een leuk aantal mensen die zich ook netjes gedroegen, laten we er voor gaan dat dit jaar weer te laten zien, veel plezier, veel lol, zowel voor de mensen op de baan als mensen naast de baan Big Grin

Wat betreft Jasper, ik vind em een toffe peer, zie em graag, jammer alleen dat ie af en toe wat problemen heeft met regeltjes, en dan gaat et fout.. Naja, dan moet je de concequenties accepteren, simpel as that.

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-21-2006, 04:31 PM
Post: #55
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
D.Wars Wrote:ow jasper, geeft niets.. dan rij ik jou ae86 wel over het circuit.... Cool
Kijk maar uit, sturen ze jouw zometeen ook weg Wink

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-21-2006, 05:12 PM
Post: #56
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Mux213 Wrote:
D.Wars Wrote:ow jasper, geeft niets.. dan rij ik jou ae86 wel over het circuit.... Cool
Kijk maar uit, sturen ze jouw zometeen ook weg Wink

deal,bij zo'een natte meeting hoef ik niet bij te zijn Hurray!

ga liever driften....waar ik de laatste x voor gekomen was.......... Big Grin

[Image: AEU86 AE86 - 29 Juli 2007 C'Day @ lelygat]





sr86 completed!!........漂うことのマスター!!!!
Visit this user's website Find all posts by this user
10-21-2006, 06:53 PM
Post: #57
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
hmmz volgens mij heb ik een plekkie te verdedigen :-) moet nodig aan de slag gaan dan!

Cars:
"99 Lexus IS200
"86 AE86 Kouki Panda Levin GT-Apex (restore project)
"84 AE86 Zenki Blue Levin (project racer)
Motorcycles:
"02 Yamaha R1
"02 Honda Hornet S
"08 BMW R1200GS
Find all posts by this user
10-21-2006, 07:23 PM
Post: #58
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Hey lennert! tijd niet gezien!

yupz, aan de slag jij!Big Grin

Greetz,

Bastiaan "mux213" Olij

Moved down under, no more hachi Sad
Find all posts by this user
10-21-2006, 08:08 PM
Post: #59
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
TE71corolla Wrote:
Mux213 Wrote:
D.Wars Wrote:ow jasper, geeft niets.. dan rij ik jou ae86 wel over het circuit.... Cool
Kijk maar uit, sturen ze jouw zometeen ook weg Wink

deal,bij zo'een natte meeting hoef ik niet bij te zijn Hurray!

ga liever driften....waar ik de laatste x voor gekomen was.......... Big Grin

cool, daar hou ik je aan! wanneer kan ik em ophalen? Thumbs up!

I reject your reality and substitute my own!

No more Panda..
Tricolor bastard!

If it 'aint broke, fix it 'til it is
Visit this user's website Find all posts by this user
10-21-2006, 09:12 PM
Post: #60
29 Juli 2007 C'Day @ lelygat
Mux213 Wrote:
C'Don Wrote:Het bericht van Michel H heb ik even aangehaald en het is idd zo dat Jasper niet op het circuit meer toegelaten wordt.
Dit is tevens een waarschuwing voor alle deelnemers aan/op het circuit, degene die zich niet aan de voorschriften houdt, zal door het C'day team onmiddelijk verwijderd worden.
Het is jammer dat het zo moet, maar laten we maar een positieve draai aan het verhaal geven, zat mensen op de baan die een prima staaltje rijkunsten lieten zien afgelopen jaar en iig vanaf dit forum een leuk aantal mensen die zich ook netjes gedroegen, laten we er voor gaan dat dit jaar weer te laten zien, veel plezier, veel lol, zowel voor de mensen op de baan als mensen naast de baan Big Grin

Wat betreft Jasper, ik vind em een toffe peer, zie em graag, jammer alleen dat ie af en toe wat problemen heeft met regeltjes, en dan gaat et fout.. Naja, dan moet je de concequenties accepteren, simpel as that.

Wij hebben ook niets tegen Jasper persoonlijk, sterker nog ik kan hem niet eens.
Door dit soort staaltjes komen wij in een verkeerd dag licht en daar passen we voor.
Er is verder door jullie en andere toyotaleden/clubs een leuke dag neergezet want laten we eerlijk wezen, wij kunnen wel wat regelen maar als jullie er niet waren, werd het niets en dat geld ook voor de andere clubs.
We moeten nu eenmaal regels opstellen anders komen we gewoonweg het cicuit niet op.
Een van de regels is; geen burn outs, de auto moet voldoen aan de eisen waardoor hij ook op de weg mag rijden.
Dit zijn geen regels van ons maar van het circuit en over dit incident heb ik heel wat recht moeten praten.
Maar goed mensen, dit is gebeurd en ik heb geen zin om terug te blijven kijken.
Wij gaan er in ieder geval voor om er weer met zijn allen een gezellige maar ook een sportieve dag ervan te maken.
Find all posts by this user


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  AE86 - GT86 - GR86 day 2022 in Cologne banpei 15 4,079 02-03-2023 03:28 PM
Last Post: pack
  toy's Day's seb 1 3,086 03-08-2013 08:41 PM
Last Post: seb
  Corolla Day - Tiel - 28 aug. 2011 Okami 14 12,960 08-28-2011 10:46 PM
Last Post: Okami
  Japan Classic Sunday 18 juli 2010 oldskull 68 42,744 07-23-2010 09:52 PM
Last Post: Petros AE86
  ae86 Days 1/09/2007 [Belgium] seb 5 6,474 09-08-2007 02:44 PM
Last Post: Eircamae86

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)

Contact Us | AEU86 | Return to Top | Return to Content | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication